Annelie Enochson Riksdagen

Annelie Enochson Riksdagen

torsdag 12 maj 2011

KRYSSA Marianne eller Curt!

Bild från västkusten som Marianne och jag älskar...västkusten måste få de bästa politikerna....


Alla ni som bor i Bohuslän, Partille och Mölndal kan KRYSSA framför Marianne Nilsson nr 4 på Kristdemokraternas lista.


Hon är min syster och är till yrket lärare, talpedagog och specialpedagog. Hon delar mina värderingar och är en energisk och orädd politiker.


Jag vill varmt rekommendera henne för er....hon är nu ersättare i regionen men med erat stöd och KRYSS kan hon bli ordinarie vilket jag tror regionen behöver!

KRYSSA alltså Marianne Nilsson nr 4 på Kristdemokraternas - Västra Götaland, västra.


---------------------


Ni som bor i Göteborgs kommun så kan jag ge er ett tips - KRYSSA Curt Hedström nr 4 på Kristdemokraternas lista. Han är tandläkare och erfaren med sjukvården...han behövs oxå i regionen. Han delar mina värderingar.

Curt skall få mitt KRYSS eftersom jag inte kan ge min syster mitt kryss då jag inte bor i den valkretsen.