Annelie Enochson Riksdagen

Annelie Enochson Riksdagen

onsdag 18 augusti 2010

Driftiga systrar på Adams Cafe´!

Systrarna Jaqueline, Kenora och Madeleine Isik .


Idag har jag träffat de driftiga och duktiga systrarna Isik som tagit över pappa Adams Cafe´på Frölunda Torg. Dessa tre systrar öppnade ett mysigt och välkomnade café i somras, mitt i semestern. Trots denna tidpunkt så har redan cafeét blivit en samlingspunkt för shoppande frölundabor och andra. Cafeét är trevligt inrett i modern och behaglig cafestil som känns inbjudande för alla slags människor. Alla kan hitta sin favorithörna, antingen i sofforna, på de höga stolarna eller vanliga bord....eller varför inte på utsidan och kolla in folk! Pappa Adam har länge drivit Shoppingcafét mitt på Frölunda Torg men nu går driften vidare till de tre döttrarna.


Detta med de små företagen som går i arv till driftiga barn är något som jag gläds över. Våra företagare behövs och de ger arbetstillfällen åt många. Systrarna har redan anställt ett antal för att klara av alla kunderna!


Små företagare - sträck på - ni behövs - vi behöver er!


Besök gärna mitt FAVORITCAFÈ i Göteborg!